سئو یا SEO حقیقت دارد؟


سئو یا SEO حقیقت دارد؟

یا شما یک وب سایت SEO دارید؟ آیا می خواهید شماره یك در New York باشد؟ هر کاری که انجام می دهید، برای بهینه سازی موتور جستجوگر (Search engine optimization) تهاجمی نکنید. من می دانم که به نظر می رسد یک موقعیت افراطی است. با این حال، بسیاری از صاحبان وب سایت ها بهینه سازی موتورهای جستجو Google را به عنوان پاسخ به نتایج دلخواه خود در جستجوی خود می بینند، زمانی که همه چیز به مراتب پیچیده تر است.

Seo

آیا شما یک وب سایت دارید؟ آیا می خواهید شماره یك در باشد؟ هر کاری که انجام می دهید، برای بهینه سازی موتور جستجوگر تهاجمی نکنید. من می دانم به نظر می رسد یک موقعیت افراطی است. با این حال، بسیاری از صاحبان وب سایت ها بهینه سازی موتورهای جستجو را به عنوان پاسخ به نتایج دلخواه خود در جستجوی خود می بینند، زمانی که همه چیز به مراتب پیچیده تر است.

حقیقت ناخوشایند این است که بهترین فرد DuckDuckGo برای بهبود رتبه شما است. متأسفانه، زمان و تعهد خود را از دست خواهد داد. این پاسخ در استخدام یک شرکت جستجوگر برای افزایش رتبه وب سایت شما برای گوگل نیست. مشکل با اصطلاح "بهینه سازی موتورهای جستجو" و تصورات غلط پیرامون آن آغاز می شود.

چه چیزی SEO نیست

بیشتر صاحبان وبسایت ها به عنوان یک هنر تاریک درک می کنند که در رمز و راز قرار دارند. آنها عباراتی مانند "صفحات دروازه" و "تراکم کلمه کلیدی" را شنیده اند و یا توسط 2020 در مورد نحوه ساخت وب سایت ها مورد استفاده قرار گرفته اند. همه اینها آنها را احساس کرده است که جستجوگرها محور کارشناسان است. این تصور غلطی است که توسط بخش های خاصی از جامعه جستجوگر پشتیبانی می شود.

مشکل این است که این نوع تکنیک های پیچیده به یک نقطه کار می کنند. ممکن است از طریق دستکاری سیستم، جایگاه را بهبود بخشد. با این وجود، اگر چه می تواند مزایای کوتاه Bing مدت داشته باشد، بدون سرمایه گذاری مستمر ادامه نخواهد یافت. این به این دلیل است که هدف نادرست است. جستجوگرها نباید در مورد گرفتن عبارات خاص در بالای Yahoo! قرار بگیرند. در واقع، ما نباید برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم. ما باید برای مردم بهینه سازی کنیم. پس از همه، این چیزی است که گوگل در تلاش است تا انجام دهد.

چرا شما نباید برای موتورهای جستجوُSEO Agency City in New York بهینه سازی کنید

هدف New York City ساده است: جستجوگران خود را با محتوای مرتبط مرتبط کنید. اگر در مورد رتبه بندی خوب نسبت به ارائه محتوای مربوطه بیشتر نگران هستید، می خواهید مبارزه کنید تا نبردی از دست برود.

اگر شما یک شرکت جستجوگ برای استخدام خود را استخدام می کنید و ارزشش را براساس میزان بالا بودن آنها در رتبه بندی قرار می دهید، پس شما از آنچه گوگل در حال تلاش برای رسیدن به آن هستید، خارج است. هدف اصلی شما باید محتوای بهتر، رتبه بندی بالاتر نیست.

اصلی، محتوای با ارزش
اعتبار تصویر: موتور جستجو افراد وبلاگ.

شرکت جستجوگر میتواند از هر ترفندی در کتاب استفاده کند تا رتبه بندی های شما را بهتر کند اما در بلند مدت آنها از دست خواهند داد، زیرا گوگل دائما در حال تغییر در میزان وب سایت ها است تا بتواند نتایج دقیقتری را ارائه دهد.

به یاد داشته باشید، شما نباید برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، شما باید برای کاربران بهینه سازی کنید.
راه بهتر

گوگل در مورد چگونگی به دست آوردن رتبه بالا مخفی نمی کند. این به وضوح در دستورالعمل های وب مسترینگ است:

"ایجاد صفحات SEO عمدتا برای کاربران، نه برای موتورهای جستجو."

پس چطور در واقع این کار را انجام می دهید؟ باز هم گوگل پاسخی را ارائه می دهد:

به طور خلاصه، مطالب مفیدی Search Engine Optimizationرا بنویسید. این می تواند شامل (اما نه محدود به) باشد:

این لیست میتواند ادامه داشته باشد. کلید این است که محتوا را برای افرادی پیدا کنیم که مفید باشند و بخواهند به اشتراک بگذارند.

بله، برخی از ملاحظات فنی در مورد موتورهای جستجو وجود دارد. با این حال، هر وبسایت به خوبی ساخته شده برای Google در دسترس خواهد بود. شما برای یک شرکت متخصص جستجو در SEO نیاز دارید (حداقل اگر طراح وب کاری درست نباشد).

به عنوان یکی دیگر، لازم به ذکر است که اگر دسترسی به طور جدی برای کاربرانی که دارای معلولیت هستند (مانند کسانی که دارای اختلالات بصری هستند)، شما همچنین یک وب سایت را برای Google در دسترس خواهید داشت.

با این حال، تنظیم مسائل فنی به جای آن، همه چیز به محتوا می آید. اگر محتوای عالی ایجاد کنید، مردم به آن پیوند خواهند داد و گوگل موقعیت شما را بهبود خواهد بخشید. این واقعا به همین سادگی است.

سپس سوال می شود، چگونه محتوای شما را ایجاد می کنید؟

نکته حقیقت New York City

این نقطه ای است New Yorkکه ما به حقیقت ناخوشایند می رسیم. برای پیمانکار خارجی سخت است که محتوای عالی ایجاد کند که کاربران را مجددا به عقب بازگرداند و آنها را تشویق به اشتراک گذاری کند. در تجربه من، این در داخل سازمان بسیار بهتر است. مشکل این است که این کار با اکثر سازمان ها مناسب نیست. این مسئله ساده تر است تا مشکل را به یک شرکت جستجوگرفته ارجاع دهیم تا از درگیری ناحیه ناآشنا داخلی.

مسلما، یک شرکت جستجوگر خوب، در صدر کپی رایتگران خواهد بود که می تواند مطالب را برای شما بنویسد. با این حال، دانش آنها محدود خواهد شد، همانطور New York Search Engine Optimization که توانایی آنها واقعا کسب و کار شما را می دانند. بله، آنها می توانند چند پست وبلاگ بسازند که گوگل آن را دوست دارد. با این حال، این کاربران را گمراه نخواهند کرد و بنابراین تعداد پیوندهای آن محتوای کم خواهد بود.

تغییرات سازمانی SEOلازم است

هرچه بیشتر با سازمان هاNew York City SEO Agency در استراتژی دیجیتال خود کار می کنم، بیشتر متوجه می شوم که تعداد اندکی از آنها برای کسب و کار در دنیای دیجیتال ساختار یافته اند. موضوع جستجوگرها نمونه ایده آل از مشکل است.

مسئولیت وب سایت معمولا به بخش بازاریابی بستگی دارد. اگر چه بازاریابی در تولید و نوشتن کدهای بازاریابی خوب است که محصولات و خدمات سازمان را فراهم می کند، آنها بهترین مجهز به نوشتن محتوا نیستند که به شدت مرتبط هستند.

تعجب آور نیست که اگر شما در یک عبارت مانند "تماس با عمل" جستجو کنید، نتایج بالا تقریبا صرفا مقالات اطلاع رسانی است، نه شرکت هایی که با خدمات در این زمینه کمک می کنند.

مشکل این است که (SEO company in new york city) aviationwebdesign.net متخصصین محصول یا خدماتی هستند که به فروش می رسند و لزوما موضوع اطراف آن نیست. به عنوان مثال، بخش بازاریابی شرکتی که وعده غذایی سالم خود را به فروش SEO می رساند، همه چیز درباره مزایای محصول خود را می داند، اما دانش محدودی در مورد تغذیه دارد. متأسفانه افراد احتمال بیشتری دارند که به نکات راهنمایی در مورد خوردن غذاهای سالم پیوند دهند تا اینکه آنها بتوانند به برخی از کدهای بازاریابی روی یک محصول بهداشتی خاص پیوند داشته باشند.

آنچه شما واقعا نیاز دارید، متخصص تغذیه است که غذا را طراحی می کند تا به طور منظم به یک وبلاگ بفرستد، در مورد اینکه چه چیزی باعث رژیم غذایی سالم SEO می شود صحبت می کند. یک وبلاگ مانند این شامل بسیاری از محتوای مرتبط، قادر به ایجاد یک خواننده منظم و ایجاد کپی غنی از کلمات کلیدی است.

مشکل این است که این چگونه سازمان ها راه اندازی نمی شوند. این کار متخصص تغذیه برای نوشتن پست های وبلاگ نیست این مسئولیت در بازاریابی قرار دارد

راه حل بلند مدت

در نهایت سازمان ها باید تغییر دهند به طوری که بازاریابی آنلاین یک نقش توزیع کننده تر با همه مسئولیت های مربوط به جنبه های آن است. من پیشنهاد نمیکنم SEO که تابع بازاریابی مرکزی در دیجیتال نقشی ندارد، بلکه به این معنی است که آنها نمیتوانند این کار را تنها انجام دهند. دیگران نیاز به برخی از مسئولیت های بازاریابی را به عنوان بخشی از نقش خود دارند.

به عنوان مثال یک شرکت فروش وعده های غذایی سالم باید یک هفته بعد از ظهر برای کارشناسان تغذیه و سرآشپز خود را برای به اشتراک گذاشتن تخصص SEO company in new york city خود را آنلاین اختصاص دهد. با ارائه آموزش، پشتیبانی سرمقاله و مشاوره فنی، این بخش مسئولیت بازاریابی برای حمایت از این وبلاگ نویسان خواهد بود.

متأسفانه، این متخصصان اغلب منابع ارزشمند در یک کسب و کار هستند و بنابراین زمان آنها فوق العاده ارزشمند است. ایده "منحرف کردن" آنها از نقش اصلی آنها بیش از حد برای بسیاری از شرکت ها به بلعیدن است.

با این حال، در کوتاه مدت هنوز هم وجود دارد که می تواند انجام شود.
یک راه حل کوتاه مدت

همانطور که انتظار می رود شرکت ها از خواب بیدار شوند و راه خود را سازماندهی کنند، شیوه های کار در سیستم وجود دارد.

اگر قبلا فکر نکرده باشید، یک کارمند اختصاص داده شده برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود را در نظر بگیرید. شما می توانید بخشی از آن را با پولی که شما با خلاص شدن از شر شرکت جستجوگر خود صرفه جویی می کنید.

اگر این فراتر از بودجه شما باشد، در نظر بگیرید استخدام یک قراردادی کوتاه مدت یا یک کارمند نیمه وقت. شما حتی می توانید با استفاده از یک عضو موجود از کارکنان خود، تا زمانی که زمان خود را کنار بگذارید تا وب سایت را تحت فشار قرار دادن فهرست اولویت قرار ندهد. اگر چه این فرد دانش خود را برای نوشتن تمام مطالب خود نخواهد داشت، در واقع در داخل کسب و کار قرار می گیرد، برای آنها برای دسترسی به کسانی که در داخل سازمان هستند، به آنها دسترسی پیدا می کنند.

سازماندهی جلسات با این کارشناسان و صحبت در مورد نقش آنها. شناسایی موضوعات مختلف بر اساس دانش خود و پس از آن یا ضبط یک مصاحبه ویدئویی و یا نوشتن یک پست وبلاگ بر اساس آنچه که آنها به اشتراک بگذارید. همچنین از این کارشناسان می پرسید که منابع خبری چه می خوانند یا چه افرادی در صنعت دنبال می کنند. این منابع را نظارت کنید و از متخصص خود بخواهید که در مورد آنچه به اشتراک گذاشته شده است نظر دهد. این نظرات را می توان به پست هایی تبدیل کرد که به محتوا در وب سایت شما افزوده می شود.

ممکن است متوجه شوید که کارشناسان top company SEO in new York در حوزه کسب و کار در حال تولید محتویاتی هستند که می توانند به عنوان محتوای اولیه برای محتوایی که کاربران به آن علاقه مند هستند، عمل کنند.

به عنوان مثال، متخصص تغذیه داستانی ما احتمالا در حال حاضر مستندات مربوط به مزایای سلامتی انواع خاصی از غذا یا شرایط خاصی را می توان از طریق سالم کمک کرد. مسلما این نوع مواد ممکن است خیلی خشک یا آکادمیک باشند، اما با برخی از ویرایش و بازنویسی آن احتمالا محتوای آنلاین عالی خواهد بود.

محتوا که پست می کنید نباید طولانی باشد، فقط باید لینک ارزشمند باشد. کلید این است که نظرات متخصص خود را به اشتراک بگذارید و محتوا را به مخاطبان خود ارائه دهید.

همانطور که مخاطبان رشد می کنند، شروع به سوال کردن می کنند. شاید حتی برخی از خوانندگان شما به اشتراک گذاشتن تجارب و دانش خود را داشته باشند. با گذشت زمان شما کشف خواهید کرد که نه تنها خوانندگان شما مایل به کمک هستند، کارشناسان شما نیز خواهند بود. همانطور که آنها به طور منظم به وب سایت می رسانند، آنها وبلاگ خود را شروع می کنند. همه شما باید انجام دهید این است که موضوعات را پیشنهاد کنید و خروجی خود را ویرایش کنید.

من می دانم که شما چه فکر می کنید: فقط ساده نیست.
بدون عذر بیشتر

من متوجه شدم این یک تغییر فرهنگی بزرگ برای بسیاری از سازمان ها است. تیم های بازاریابی احساس می کنند که کنترلشان را از دست می دهند، شخص مسئول وبلاگ نویسی از عمق خود احساس می کند و کارشناسان ممکن است متاسف باشند که بسیاری از سوالات را مطرح می کنند. با این حال، جایگزین چیست؟

برای بهتر یا بدتر، گوگل از محتوای خوب در مقایسه با رتبه بندی بالا می خواهد. وانمود می کند که شرکت های جستجوگر می توانند به طرز جادویی یک میانبر را پیدا کنند که به شما اجازه می دهد از این مزایا اجتناب کنید، قصد نداشتن آن را قطع کنید.

اگر شما در مورد رتبه بندی شما اهمیت داشته باشید، وقت آن است که مسئولیت محتوای وب سایت خود را بپذیرید. هنگامی که شما از موانع اولیه غلبه می کنید، متوجه می شوید که تولید محتوای با کیفیت به طور مداوم طبیعت دوم می شود.

پس از یک بحث گرم در نظرات به این مقاله SEO Services New York، در کانال های اجتماعی و از طریق اسکایپ، پل موقعیت خود را در مقاله توضیح داد چگونه من نقش SEO در وبلاگ خود را ببینید. ما در حال بازنویسی این مقاله به منظور ایجاد استدلال های خود را روشن و یکپارچه - البته، با اجازه پل. - اد.

به نظر می رسد که من می خواهم پایان بخش SEO را ببینم. اگرچه من با نام این موضوع روبرو هستم، معتقدم که آنها نقش دارند.

هفته گذشته من یک بار دیگر نگرانی های خود را در مورد وسواس مالک وب سایت با SEO در یک پست برای مجله را ابراز کرد.

پیام من را می توان به موارد زیر جوش آورد:

صاحبان وب سایت ها با رتبه بندی های خود در گوگل اشتغال دارند.
ما باید در درجه اول برای مردم و نه موتورهای جستجو ایجاد کنیم.
بهترین راه برای بهبود رتبه بندی شما این است که محتوایی عالی را که افراد به آن لینک می کنند، تولید کنید.
این محتوا بزرگ بهتر است در داخل خانه تولید شود، نه اینکه به آژانس برون سپاری شود.
یک طراح وب خوب میتواند راه زیادی برای ساختن سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد.
قبل از صرف هزینه در یک شرکت جستجوگرها، ابتدا مطمئن شوید که اصول اولیه را دارید.

متأسفانه این باعث شد واکنش عظیم و تهاجمی در جامعه جستجوگر. مجله برای انتشار این پست مورد حمله قرار گرفت، به من گفته شد که من مطلع بودم (که مطمئنا کاملا امکان پذیر است)، اما بدترین حالت تعداد حملات تکان دهنده به من شخصا بود.

صادقانه بگویم این کاملا به من تعجب ندارد. من با وب به اندازه کافی کار کرده ام تا آگاهی از واکنش بیش از حد در افراد ایجاد شود. با این حال، هنگامی که کسی به شما به عنوان یک انسان به شما حمله می کند، همیشه آسیب می بیند.

مطمئنا همه اینطور نیستند من با بیل کلوسیک و جوست والکل مبارزه می کردم که هر دو سعی کردند من را به صورت شخصی و وبلاگ های خود بگذارند. من بسیار از آنها قدردانی می کنم که وقت خود را می گیرند و به نظرات من لطف دارند.
شرکت های جستجوگر نقش دارند

من فکر می کنم مهم است که بر این اعتقاد باشم که به اعتقاد من شرکت های تبلیغاتی نقش مهمی دارند. مشکل این است که آنها اغلب در زمانی که کارهای زیادی وجود دارد که می تواند درون سازمان در داخل انجام شود وجود دارد.

برای من آن را در مورد بازگشت سرمایه گذاریBest SEO New York Company. چرا پول بهینه سازی رتبه بندی موتور جستجوی خود را صرف می کنید، زمانی که شما می توانید همان پول بهبود رتبه بندی و تولید محتوای جذاب تر؟ یا چرا پول در بهبود رتبه بندی خود و ایجاد یک وب سایت قابل دسترس بیشتر صرف نمی شود؟
این چیزی است که من پیشنهاد می کنم. من می گویم که محتوا و طراحی جامد باید برای اولین بار باشد. پس از آن است که در محل پس از آن، مطمئن، استخدام یک شرکت جستجوگرها.
دو استثناء در این قاعده کلی وجود دارد.

استراتژی محتوا

اول، صنعت جستجوگرها در حال تغییر است. آنها به طور فزاینده ای با مشتریان محتوا را پشتیبانی می کنند و این عالی است. با این حال، اگر این نقش آنها باشد، آنها باید متوقف کنند که آنها درباره "بهینه سازی موتورهای جستجو" هستند. ایجاد محتوای بزرگ در درجه اول یک کار جستجوگرها نیست. آنها یک موضوع برند دارند.

همچنین، اگرچه من برای یک شرکت جستجوگر اینترنتی برای کمک به آموزش مشتریان در مورد محتوای آنها خوشحال هستم

 

نباید برای آنها هفته و هفته برای آنها کپی کنید. رویکرد یک استراتژیست محتوا را که مشتری را تربیت می کند، استراتژی آنها را فراهم می کند و سپس آنها را تشویق می کند که نقش خود را بر عهده بگیرند. آیا این برای مشتری بهتر نیست؟
تمیز کردن پس از طراحان وب کم

استثنا دوم است که در آن طراح وب یک وبسایت غیرقابل دسترسی ایجاد کرده است. همانطور که جوزد دیالک در پاسخ به پست من گفت، به شرکت جستجوگرها برای تمیز کردن ظرف غذا می افتد.

این موضوع به وضوح موضوعی است که باید در جامعه توسعه وب مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل ما به افرادی مانند Joost در کنفرانس های طراحی وب نیاز داریم.

با این حال، من انتظار ندارم یک توسعه دهنده تمام جزئیات فنی فنی یک شرکت جستجوگر را ارائه کند. این احتمالا برای بسیاری از طراحان وب بسیار مفید است.

من شک ندارم که این پیچیدگی ها مهم هستند و در رتبه بندی تفاوت دارند. با این حال، یک بار دیگر مهم است که ما ابتدا به اصول اولیه بپردازیم:

محتوای عالی
یک وب سایت به طور جامع ساخته شده است.

تنظیم اولویت های حق

امیدوارم کمی کمکتان کنم موقعیت من را روشن کنم. من برای یک لحظه تلاش برای از بین بردن بخش SEO (به عنوان من بارها و بارها متهم شده بود). من تلاش میکنم اولویتهای درست را تعیین کنم.

من حدس می زنم در کوتاه مدت SEO آن است که فاز "بهینه سازی موتورهای جستجو" من مشکل. این بدان معنی است که ما باید از ویژگی های خاص موتورهای جستجو بالاتر از نیاز کاربران برخوردار باشیم.

این چیزی است که من هرگز بر آن ناسازگار نیستم و مطمئن هستم چیزی که اکثریت قریب به اتفاق از شرکت های جستجوگر با آن موافق هستند.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page